2010

Känns som alla gör en sån "2010 gjorde jag, bla bla bla" så jag ska väl inte vara sämre.  Även om jag knappt kommer ihåg vad jag åt till frukost imorse så ska jag försöka tänka tillbaka på året och se om det hände något värt att skriva om.

Lika bra att kolla arkivet.

2010:

Vi njöt av en härlig vår och åkte till Sälen på Skirocken.








Hästarna var bra igång.









Vi besökte Rättviksmarknad och vräkte i oss langos.



Hästarna släpptes på gräs.




Var ut på krogen.



Jag och Andreas åkte till Sthlm och såg ACDC. Ett av de band jag verkligen velat se en längre tid. Det var riktigt coolt och jag skulle gärna se dem igen. Blir det så tror jag bestämt att vi stannar kvar över natten för vi åkte hem när spelningen var slut och det var något av de jobbigaste (och farligaste) vi gjort.
Myste i sommarstugan.
Firade midsommar.


Badade massor hos moster.



Var med Marie-Louise på några tävlingar.



Marie-Louise följde med mig och galopptränade hästarna en hel del.


Jessica hjälpte mig med dressyren på Helge.





Jag kämpade på med dressyren själv också.


Vi hade personalfest med jobbet och Andreas band spelade.



Vi paddlade kanot.



M-L hoppade Helge.

Vi åkte på husbilssemester genom Sverige.
Westernridning i Karlstad...



Bad i Vänern...



Shopping på Junkyards lager i Trollhättan...



Och massor av mys i Lysekil!



Vi var på Liseberg.




M-L fortsatte hoppa Helge och det gick riktigt bra. Stora framsteg varje gång.



Hade en riktigt härlig sommar med hästarna. Helge gick bättre och bättre.



Köpte en gitarr till älskling i present.



Jessica tränade med regelbundet med Helge.




Även M-L



Medan jag mest badade ;)


Grande vågade jag mig på att hoppa själv.


Helges sommar var fylld av aktivitet.

Men även vila och lugn och ro.




Vi gick på 80-tals fest.



Fotade bröllop åt en vän som gifte sig i hemlighet.



Tog mod till mig och var med på hoppkurs med Helge.


Köpte mig en ny bil.

Och sålde den gamla.


Vandrade i skogen med älsket.



Hittade en hund.

Myste mycket med vår egen.

Helge blev halt och kollades på klinik.




Red Grande mer då Helge fick vila.



Helge blev sparkad av ovanstående.



Fryst ihjäl lite varje gång jag ridit i kylan.


Hästarna fick en julklapp de älskar av lillasyster.


Jag åkte en del skoter.


Firade nyår med tjejerna och respektive i stugan i Blecket.




Puh! Det var en del som hunnits med ändå. Hoppas detta år blir minst lika bra =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0