Isfritt!

Jag längtar efter våren så jag blir knäpp snart!
Vill inte ha mer snö nu. Vintern är jättehärlig och snowboard, skoter och längdskidor är något jag tycker är jättejättekul (oftast =P) men nu känns det som om det varit vinter och snö så sjukt länge.

Ridningen är inte alls lika rolig nu som på våren/sommaren/hösten när vägar, ängar och ridbanor är is och snöfria.
Grande går det att motionera okej för med honom kan man komma iväg längre men med Helge är det samma väg varje gång jag går, tömkör eller rider. Tråkigt, både för honom och mig.

Jaja det blir ljusare och ljusare och vi går sakta men säkert framåt.


Snart blir hockeyplan isfri får vi hoppas =)




Kommentarer
Elin

va fin bild, värsta hingstnacken och snygg sits. :)

2011-02-08 @ 23:35:37
URL: http://stallvran.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0