Tomten, jag önskar mig en miljon, eller två. Tack på förhand.

Hihi, nyfiknaste Helgenosen.

Just nu är jag så fattig att jag inte vet vart jag ska ta vägen och nästan vartenda öre går till hästarna.
Har köpt Metacam (antiinflammatoriskt) för 1700:- de senaste tio dagarna, massage till Helge 500:- skoning ca 2400:- hö ca 1000:-, det är på väg en fet räkning från kliniken i Rättvik i dagarna och säkert något mer jätteroligt som jag glömt bort. Det är kul nästan jämt. Men det är inte jul nästan jämt så nu är det bäst att försöka spara nån krona till klapparna jag ska köpa. Dock hoppas jag inte det förväntas några stordåd i år.
Syster: Du får tyvärr ingen Ferrari. Kanske inte ens en rostig Fiat.
Andreas: Du får inte en till Stratta.
Mamma och pappa: Får man fortfarande rita en teckning som back in the days?
Hästarna: Ha! Ni får tak över huvudet.


Jobbat som vanligt idag. Har stått och pratat med en av tanterna hela dagen så tiden gick fort. Skönt! Imorn blir det mp3-spelare igen. Har tagit A´s. Min dog ju helt plötsligt när jag hade dränkt den i nån oidentiferbar vätska. Vet inte vad den kom ifrån men mp3-spelare sa tack och godnatt iaf.
Musik gör arbetsdagen mycket roligare!




Är det samlarvärde på dessa?


Efter jobbet åktes det till Apoteket för att hämta medicin till Helge (diiiiiiiirt!!) sen hem för att fixa stallet. Båda fick vila idag för det tog för lång tid på stan = mörkt. Rider Grande imorn och går med Helge onsdag och torsdag då E förhoppningsvis rider G. På lördag blir det hoppträning med honom och söndag dressyr för honom och E.


Trots fattigdomen så råkade jag beställa något får några dagar sen men det var världens fynd! Ni vet väl att om det är fynd får man, spec om det är fraktfritt (tack rabattkod.se)
Kostade inte ens tre siffror (löjligt lite) och satt som ett smäck! Vad det är får ni se sen.





Nu ska jag diska lite innan Böda camping. Ah I love dessa skit taget-ur-livet-realities.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0