Ligger i soffan och lyssnar på åskan. Det ...

foto0385 (MMS)

Ligger i soffan och lyssnar på åskan. Det är så mysigt med åska, när man är på behörigt avstånd iaf. Och när hästarna är inne förstås. Apropå hästarna så red jag och Monica i morse vid 9. Inte ett moln på himlen och jättevarmt redan då. Vi red dressyr på en äng och jag tränade galoppfattningar. Några blev riktigt bra! Dessutom orkade han galoppera skapligt sakta på volt. Inga dumheter alls heller. Duktiga Helge. Vi red inte så länge för det var så varmt och massa bromsar. Efter var både hästarna och vi helt sjöblöta så hästarna fick duscha och jag skulle bada. Trodde jag. Jag åkte hem, bytte om och hämtade älsket sen åkte vi ut med båten tillsammans med mamma, pappa, sofie, ida, linnèa och my. Vi la till vid en ö men precis innan vi kom dit började det blåsa och bli kallt så det blev inget bad för mig. Dock för a som plaskade runt med både simfötter och cyklop. Till slut gav vi upp och åkte hem. Sen har vi inte gjort så mycket mer. Tagit det lugnt hemma bara. Grymt skönt med semester!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0