SkiRock 2010

Vi kom precis hem från Sälen efter en kul helg.
Det har åkts bräda, gåtts på krogen, mysts hemma i stugan och hafts diverse besök av mer eller mindre löst folk.
Det var väldigt skönt att komma bort lite. Längtade efter hästarna dock =) Stugan tjejerna hade fixat var riktigt fräsch och STOR. När vi bott i Sälen förut har vi bott trångt och gått varandra på tårna, nu hade vi eget rum och två bäddar var lediga. Skönt! Dessutom låg stugan mellan HC och Högis så det var bara att knata till och från krogen. Vi var på Högis både fredag och lördag och det var jättekul. Fredagen var nog lite roligare, var på lite mer partyhumör då.

Igår var vi faktiskt i Lindvallen och åkte snowboard. Jag brukar bara åka i Tandådalen/Hundfjället men Lindvallen dög väl för den här gången. A som är nybörjare var skitduktig. Jag är imponerad av den dåren. Helt orädd och efter bara nåt åk kunde han tom svänga. Kul!
Första gången jag åkte bräda igår. Det sitter ju i ryggmärgen men lite (mycket) ringrostig var jag allt.
Jag i mina bästa strumpor som jag ville ha på krogen hehe. Men dock inte hade =)
Törstiga på vägen hem.
Det har varit en riktigt kul helg men det är väldigt skönt att ha kommit hem nu.
Jag ska strax åka och fixa stallet och rida Grande. Helge ska jag borsta och pyssla med, kolla hur benet ser ut. Imorn ska jag lägga nytt zinkaband och kolla hur svullnaden ser ut så får vi se om det blir ett återbesök. Vilket jag tror eftersom att han fortfarande är halt från och till =(
Nu ska jag vila ett tag innan jag orkar göra nåt annat. Blivit lite väl lite sömn i helgen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0