26/9

Sitter och snörvlar i mamma och pappas soffa framför idol. Mamma sitter bredvid och låter lika hon.
Har nyss ätit middag. Bli bjuden på middag när man är sjuk är verkligen lyxigt. Förkylningen är inte bättre alls, drygt!

Idag har jag varit ute på Helge en sväng. Inget krävande direkt. Har inte ridit sen i måndags så det var mest att åka med och rasta hästapållen idag. Dock skötte han sig bra och var jättefin andra halvan av passet.





Sen har jag fulladdat... nej skaffat Netflix eller dito titta-på-serier-program såklart. Inte får man fulladda inte. Iaf har jag på något mystiskt sätt fått hem hela första säsongen av Hart of Dixie som jag börjat titta på. Bästa serien! Blir nog mycket sånt i helgen kan jag tro.

Var till hästloppisen en sväng idag och hittade ett par fodrade skinnhandskar som blir bra i höst eftersom mina förra lämnade in i våras efter lång och trogen tjänst.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0