Trodde jag aldrig.

Min mamma har aldrig riktigt delat mitt hästintresse. Hon tycker mest att mina "dinosaurier" är läskiga och inte gör annat än att stegra sig och slänga av folk till höger och vänster. Därför tänkte jag att hon skulle banga även denna inbjudan till att lära sig rida men faktiskt inte! Hon ville testa idag, trots att hon var livrädd. Modigt mamma! Jag hade förstås aldrig släppt upp henne på en häst jag inte litade på men Grande är en klippa. Han bar runt henne så snällt i skogen och mamma satt där rak som en fura och var jätteduktig. Tror hon tyckte det var roligt faktiskt. Det är ju himla mysigt att bara lunka fram genom skogen tillsammans med en häst.
Det lät tom som om hon ville rida fler gånger :)

Bildbevis.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0