Sjuuuuk....

Här snoras det, nys...es(?), hostas och mås rätt kasst.
Väldigt kasst vissa stunder faktiskt <----Tyck synd om.
 
 
SötNOSarna.
 
Tog ut hästarna imorse sen låg jag i soffan mellan 08-12,30 typ innan jag tog tag i frukost och dusch. Bläää, jag hatar att vara sjuk och seg.
Sitta still är inte riktigt min grej. Vara inomhus hela dagarna är verkligen inte min grej. Spec dagar som idag när det är soligt ute. Höll mig ändå inne och var endast ute när jag tömkörde Helge på banan.
Han var helt rabiat. Drog iväg som satan, sparkade, bockade och höll på. Knäppa häst. Min ELT-gjord är för kort för tömkörningsgjorden så jag vet inte om han tyckte det var extra jobbigt med en annan idag när han blivit van att ha ELT:n.
Fick lite avslappnad trav på slutet iaf så det fick väl duga.
 
 
 
 
Har varit hos mamma och pappa och hälsat på lite. Blev bjuden på tacos så det var lyxigt. Orkar inte laga mat så en dag som denna passade det utmärkt.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0