Soft söndag.

Min söndag har varit lugn. Hade utsläpp i stallet och tog en morgonpromenad med Helge i kylan.
Resten av dagen har jag mest halvsovit i soffan. Känner mig extremt trött, även i kroppen men det gör väl alla såhär års.

När jag släppt av Andreas vid tåget tog jag en till promenad men då fick båda hästarna följa.
Min pannlampa ville inte samarbeta så vi fick hålla oss på vägen (med massa reflexer såklart). Hoppas bara batteriet laddat ur så den inte är trasig. Investerade i en riktigt, riktigt bra lampa för två år sedan och jag är väldigt nöjd med den! 1500 lumen så den lyser verkligen upp otroligt bra.
Den kommer komma till användning i vinter, om den nu inte är trasig :)

Blir nog en lugn tur i skogen imorgon om det är okej väder. Om det regnar åker jag nog hellre till ridhuset och joggar lite. Är ledig så jag har hela dagen på mig att rida och greja i stallet.



Frös trots att vi gick ganska snabbt i 40 min. Nästa gång blir det väst över jackan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0