Funderingar.

Jag har försökt sälja min dressyrsadel ett tag nu men eftersom den är så dyr och för att det är ett ovanligt märke så är det svårt. Jag vägrar sälja den billigt då den är värd nästan 20´ och jag vill inte ge någon form av avbetalning heller. Skickar man iväg den till någon förmedlare tar de stora summor i provision också så nu funderar jag faktiskt på att behålla den.
Red Helge i den idag och det kändes riktigt bra! Galoppen framförallt var två steg bättre än nånsin ute och sadeln är ju så skön att sitta i, man hamnar i position direkt tack vare de stora knästöden och djupa sitsen. Alla gillar inte det men det gör jag. 
Frågan är väl hur man kommer undan med att ha två svindyra sadlar som den hobbyryttare jag är, men som sagt, sälja iväg dressyrsadeln alldeles för billigt eller behålla och ha stor nytta av den? Hoppsadeln gör jag mig aldrig av med, det är den bästa sadel jag suttit i utan tvekan.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0