Vilken helg.

Har varit ledig i tre dagar men efter den här helgen kommer det bli semester att komma tillbaka till jobbet. 
 
Jag har ridit båda hästarna, åkt fram och tillbaka till Söderhamn med ett nattstopp i Bollnäs, serverat på IFK Mora Alpinas 50-års jubileum vilket var kul men stressigt, försov mig 3(!) timmar i morse när jag skulle släppa ut hästarna. Som tur var hade jag ställt klockan på skititdigt så det var ingen större fara, hästarna var lika glada ändå. 
 
Både hästarna var tittiga och spända idag så jag stryker ett sträck över dagens ridpass och tar nya tag imorgon. 
Helge sprang och kikade på fåglar i skogen och Grande på grästuvor på ängen. Red Grande barbacka och travade bommar så lite sitsträning fick jag iaf. 
 
Fy fan på tisdag ska jag dra ur en tandjävel. Det hade jag glömt. Dyrt och förbannat onödigt eftersom jag inte ens har ont i den. Visdomständer alltså, vad ska man ens med dom till?! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0