Livet.

Min lördag har varit både bra och lite ledsam. Eller mycket ledsam. Min älskade, mormor har nog inte långt kvar och jag har varit och hälsat på henne igår och idag. Hon är världens snällaste människa som bryr sig om alla. Hon kan knappt prata längre men ändå lyckas hon få fram frågan om hur alla mår <3 Fina mormor. Om det är möjligt ska jag åka till henne imorgon med. Man får ta en dag i taget nu. 
 
Det som har varit lite mer glädjande är att jag vann 500:- i presentkort på en butik på stan idag. "Köpte" en tröja jag gått och suktat efter ett tag men inte tyckt att jag haft råd med. Stickad vit med blommor i spets längs ryggen. Jag gillar öppen rygg på kläder och spetsen gör att det ändå inte är naket liksom. Jättefin! 
 
Men det mest glädjande idag var förstås att Helge kändes på hugget igen när jag red. Han var pigg och glad och lite svårt att få hejd på =) Kan väl inte påstå att det blev något bra pass kvalitétsmässigt men huvudsaken är att hästarna är pigga och glada och det var de, minst sagt! Kan inte kräva annat av Helge som tagit det lugnt några dagar nu. Får se om vi ska jobba lite bommar imorgon. 
 
 
Igår tog vi bara en promenad genom byn på kvällen. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0