Min träning.

Det är himla roligt att träna just nu. Jag känner verkligen att jag blir starkare och orkar mer. Det blir mest löpning för jag har inte tid att gymma lika ofta som jag kan springa. Dock ska jag lägga in mer träning hemma med min egen kroppsvikt. Plankan, armhävningar, knäböj osv. Man kan träna styrka utan gym faktiskt.  

Igår gick jag 4 km och sen sprang jag en halvtimme på bandet på kvällen. Det är SÅ tråkigt! Trots att jag ser på tv samtidigt. Därför sprang jag ute idag och det gick faktiskt riktigt bra. Orkade springa fortare än förra gången jag sprang ute och dessutom sprang jag 2 km längre idag. Det tar sig! Orkar jag hålla den här farten en hel mil klarar jag det under en timme. Men inte än. Även om jag skulle orka det så skulle mitt knä säga ifrån. Det blir bättre och bättre ju mer jag tränar men än är det inte redo för längre sträckor. Det gäller att skynda långsamt så det håller i längden. Idag gjorde det inte ont alls trots 4.6 km och det känns riktigt bra! Hälsenan började kännas de sista hundra metrarna men även den är mycket bättre. 
Heja mig!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0