Sommar!

Äntligen lite sommarkänsla! Sitter ute och solen samtidigt som matteboken ligger bredvid på ett bord tillsammans med en flaska vatten. Har kört fast lite nu men det var inget oväntat. Det kan kunde ju inte gå så plättlätt hela tiden, det har jag ju förstått. Ska låta det jag gått igenom nu sjunka in lite och lägga ned tempot en aning. 



Igår vaknade jag 5 av mig själv och klev upp direkt för att ta ut hästarna. Idag ringde klockan 6.15 och jag var SÅ trött. Vaknar aldrig pigg av klockan, bara av mig själv.

Hästarna har betat 4 timmar idag sen red jag ut Helge med Emelie och Willy. Det gick skit. Bara att glömma och börja om imorgon. 
Var in på stan tidigare och köpte lite bra förvaring till stallet till alla dessa flaskor, burkar och tuber som stått på hyllan. Nu är det ordning och ser snyggare ut. 

 Skönt med en ledig helg med fint väder! Och bara tre dagar kvar på jobbet innan semestern dessutom :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0