Slapp dag.

Har haft min lataste förmiddag nånsin idag. Sovmorgon och några timmar i soffan med serier på datorn. Kl var 15 när jag klev utanför dörren första gången vilket måste vara någon form av rekord. 

Har ridit två hästar idag, började med Willy. Red på banan och kände bara lite hur han kändes. Var längesedan jag red och han kändes bättre än förra gången. Lite svag och vinglig fortfarande men mkt trevligare än sist. Kul!

Sen skrittade jag Helge 20 min runt gården bara. Känner ju ingen skillnad i skritt så nu blir det två veckors jobbig väntan tills jag kan kolla honom i trav. Han hade ingen tendens till sadeltvång iaf och skrittade på fint.


De hade fixat lite smart förvaring i stallet idag där vi kan ha skydd man använder dagligen osv. Bra förvaring är alltid nödvändigt i stall.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0