Jag...

....verkligen AVSKYR när folk inte kan skilja på de och dem. Hur svårt kan det vara? Folk skriver DEM till typ allt när det är DE som ska användas. Det får min oerhört briljanta hjärna att explodera =P
"Vi väntade på DEM andra", "DEM har inte börjat än", osv osv osv. GAH! Dagens i-landsproblem. D to the E! 
 
....klarar inte av att titta på dvärgparet som adopterar barn på tv. Jag har så himla svårt för dvärgar haha. Byter alltid kanal om tv:n står på och det programmet drar igång. De får jättegärna vara...dvärgiga och göra...korta...saker, bara jag slipper se. 
 
....blir rastlös av att ha semester om det inte händer saker hela tiden. 
 
....har hur många jackor och skor som helst men inte en enda handväska. Not that kind a gal.
 
....har en ohälsosam kärlek till hästtäcken. Man kan ALDRIG få för många =)
 
....kan skruva, snickra och tom byta lampa själv ;) 
 
....har skoterkort, truckkort och kan köra traktor. MEEEEN allt annat än skoter undviker jag helst =) 
 
....borde VERKLIGEN gå till frisören. Får väl önska mig det i 30-årspresent (hur kan det vara så SJUKT dyrt att gå till frisören som tjej, jeeeez!). 
 
....tycker Ricky Gervais är typ världens bästa människa. 
 
....föraktar människor med hybris. 
 
....trivs bäst i öppna landskap (tja, nära skogen trivs jag allra bäst förstås), som han den där skulle ha sagt, Ulf Lundell? Är så långt ifrån stadstjej som man kan komma. Men kan svassa runt i klänning och klackar ändå emellanåt. 
 
....har planer på vad jag ska plugga till. Måste bara läsa 4 kurser till först. En i halvåret. Usch.
 
....har inga problem att göra av med mycket pengar när det gäller saker som hästarna mår bra av. 
 
....tycker det är dyrt att köpa en ordentlig penna för 50:- att plugga med.
 
....har just nu en stor mjölkcraving så jag ska ge efter för denna sen sova!
 
Hoppas ni antecknat duktigt alla DE viktiga fakta jag just delat med mig av. 
 
Auf wiederseeeeen, ciao, hejdå, osv. 
 
 
För övrigt så funkade Myler-bettet bra på båda hästarna. Cashing! Grande var inte framtung alls och Helge kändes jättenöjd och tillfreds han med. 
Red Grande på banan och förutom galoppen var han super! Galopp på bana är ingen hit för Grande. Tror det tar emot på så pass böjda spår så han slipper. På rakt spår går det prima och trava på böjt är inga problem alls.
Är man 22 ska man bara må bra, vara pigg och glad. Inga konstigheter.
 
 


Kommentarer
Maria

Så härligt med Grande ridning❤️. Säg till om du behöver mockhjälp om du ska iväg på semester. Bara jag är hemma så gör jag det gärna! Kram M

2015-07-12 @ 22:51:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0