Ahhhh...

Första semesterdagen är här och vädret sviker mig inte. Strålande sol från en klarblå himmel och ordentligt varmt redan. 
Hästarna är ute och jag har mockat och ätit frukost. Fin start på semestern! Strax ska jag iväg på lite ärenden där jag bl a ska förbi hästloppisen i Nusnäs där man alltid kan fynda täcken, bett osv. Är ute efter ett flugtäcke till Grande nämligen men vill inte köpa något nytt. Eftersom Helge är lite bråkig med Grande ibland och drar i hans täcken får det bli ett begagnat som får hålla så länge det håller helt enkelt. 
 
Han är en bråkstake och busunge den här killen.
 
 
Idag ska höskullen städas ur för imorgon eller lördag kommer det hö. Förhoppningsvis. Dessutom ska vi se om vi hinner lägga ut båten. Ingen rast och ingen ro trots semester alltså, precis som jag vill ha det =) 
 


Kommentarer
Galenilivet - Islandshästblogg

Fin häst :)

2015-07-02 @ 22:01:53
URL: http://nouw.com/galenilivet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0