Hurtig.

Har nyss klivit av löpbandet efter 30 min jogging/löpning. Så skönt nu efteråt! Det är så enkelt och bekväm att ha ett löpband här hemma. Tittade på tv samtidigt och vips så hade det gått en halvtimme. 
Igår gymmade jag en timme så det var skönt att mjuka upp lite stela muskler idag.
 
Hästarna fick en promenad på 30 min i skogen tidigare. Helge är lite snorig så han kommer få ta det lugnt tills det ger sig. Han har ingen feber och hans allmäntillstånd är som vanligt iaf. 
 
Morgondagen kommer se ut ungefär som denna men på torsdag ska jag rida Willy i ridhuset en sväng. Har även lovat min hovslagare att hänga med henne och rida islandhäst någon dag =) Hon rider in en söt, liten isistjej som vill ha sällskap på uteritt. Var så längesen jag red islänning så det kan bli kul. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0