Gör om gör rätt.

Tänk om tänk rätt.
 
Skrev ett inlägg om vilka täcken jag vill köpa framöver förut. Ett sånt förbannat intressant och fantastiskt viktigt inlägg ;)
Hur som helst så ville jag köpa några fler Horseware-täcken, MEN nu har jag kommit på att det räcker ju såklart med ETT till täcke. Tack vare den här fantastiska uppfinningen med liners så är det ju supersmidigt att bara köpa ett skaltäcke så kan jag ha bara det eller en 100g, 300g eller 400g-liner i beroende på väder (har ingen 200g). 
 
Så dumt att jag inte tänkte på det på en gång =) Det är ju dessutom lättare att torka ett tunnt skaltäcke än dessa tjocka täcken.
 
SÅ, Strömsbergs, MKToppware eller annan webshop som har bra pris på HW: rea ut detta NU!
Mindre troligt när det snart är säsong för tunnare täcken dock. 
 
 
Efter detta har jag nog alla täcken jag behöver. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0