Sthlms-helg

Fick höra att det uppdateras dåligt här så jag får väl göra en ansträngning. Tycker inte det är kul längre men en liten update kan ni få.
 
Kom hem från Sthlm för några timmar sedan där vi firat Pernilla som fyller 30 om några dagar. Det var en storslagen kväll och jag hade SÅ kul, även om jag inte orkade festa järnet till 05 som en del av de andra. 04 fick räcka. Skyller på dubbla jobb på fredag samt 5 timmars sömn natten till lördag. Hur som helst. Vi var ut på Nosh and Chow och åt F.A.N.T.A.S.T.I.S.K mat och hade det gött. Vågade knappt andas när vi klev in på en sån fin restaurang men det släppte i takt med att innehållet i flaskorna på bordet minskade. Alla åt tills vi inte kunde röra oss och sen gick vi vidare till Fridays och drack drinkar innan vi hamnade på Berns och dansade hela natten lång. Sjukt kul var det! Tills vi kom hem och startade larmet på Pernillas hus och förmodligen väckte hela grannskapet. Ställde klockan och hade 3 timmar kvar att sova innan det var dags att kliva upp och hinna träffa Andreas innan vi åkte hem igen. 
Jättekul helg men nu är jag helt sopslut. 
 
Väl hemma i Mora fikades det med släkten (kusin Linnéa blev Moras lucia), köptes en pizza, fixades lite stall och pussades på hästarna innan jag ramlade ner i soffan hemma. 
 
Nu ska jag sova tills på fredag så kanske jag är människa igen.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0