Sjuk.

Är förkyyyyyld! Andreas Sthlms-bakterier har smittat mig (är övertygad om att folk är äckligare i Sthlm än här) och jag i min tur har smittat stackars mamsen. 
Det har alltså inte hänt så mycket dessa dagar. Gårdagens största händelse var att jag fick svinont i magen och fick gå dubbelvikt runt kvarteret innan det släppte efter några timmar. Lite vardagstortyr. Tänkte att överlever jag detta kanske jag nångång överlever barnafödande också, för helevete vad ont det gjorde. 
Så. Slut på tyck-synd-om-mig. 
 
Har spenderat dagarna framför tv:n och insett att jag kanske ska börja betala tv-licensen snart. SVT gör fan så mycket bättre tv än 3,4,5 t ex. Intressanta dokumentärer och INGEN REKLAM (vilket är hur bra som helst).
Ska fundera ett par år till och knackar de på här låtsas jag prata swahili eller försöker värva dem till Jehovas vittnen, det borde avskräcka vem som helst. 
 
Usch vad tråkigt det är att vara hemma sjuk. Jag blir rastlös fast jag är skitseg. 
Tvingade mig in och handla något ätbart till mig och hästarna idag. Det till hästarna blev dubbelt så dyrt. As always. Men det är de la värda, de små liven. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0