Ledig fredag.

Vad jag har haft roligt idag när jag var ute med Helge i skogen. Hittade en väg som jag inte ridit på ÅR! Älskar att hitta nya vägar i skogen och inte riktigt veta vart man kommer fram (händer väldigt sällan eftersom jag kan nästan varenda kvadratcm av våran skog)(ca 20 år på hästryggen i den skogen).

Skrittade fram länge, till viss del med Andreas i telefonen och Helge var avspänd från start. I traven ville han springa ifrån arbetet lite men efter några övergångar var det bättre. Galopperade friskt framåt och jag tycker han tar bättre stöd på det tvådelade bettet jag köpte för några veckor sedan. Mycket lättare att reglera. Det är även tjockare än det jag hade innan.

Traven på slutet var jättebra! Blir liknande jobb imorgon.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0