Då var det dags igen.

Nu har de där jobbiga söndagarna börjat igen. När Andreas åker till Sthlm på kvällen för att plugga under veckan. Det är tråkigt att vara hemma själv under veckan men det går väl ganska bra ändå, tack vare hästarna. Jag har liksom ganska fullt upp ändå. Sen har jag ju börjat plugga igen också, och det kräver ju ännu lite tid.

Idag har vi tagit upp båten för säsongen. Min bil som är stark som en oxe är perfekt i sånnahär lägen. Kommer ALDRIG. köpa mig en tvåhjulsdriven bil igen. Fyrhjulsdrivet ska det vara, oavsett om man har häst eller inte.

Apropå häst så tog jag en promenad med båda hästarna nu på kvällen. Helge har gått skapligt hårt i tre dagar i rad så en promenad blev bra idag.

Självklart har jag tittat på vm-finalen idag där Roffe kom 4:a. Jag kände faktiskt det på mig. Det är ju dock ändå en bragd han har gjort med så bra resultat rakt igenom. Imponerande!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0