Torsdag.




Idag har jag testat mina nya skor. De får 5 av 5 i betyg. Väldigt sköna och svikten känns tom på mjuka vägar i skogen. Sprang 3 km och tycker jag hade skaplig km-tid med tanke på hur otroligt kuperad terräng jag sprang i. Backar och sand. Avslutade på asfalt och skorna var över mina förväntningar där med. Riktigt nöjd med mitt köp! Jag är även nöjd att det gick så bra att springa idag trots jobbiga stigar i skogen. På lördag får det nog bli ett längre pass.

Igår red jag dressyr på Grande på ängen. Stelt och jobbigt tyckte han i början men han blev mjuk och fin efterhand. Låter det vara lätt för honom och rider aldrig ihop honom så det blir jobbigt för honom att andas.
Helge är som en bomb som kan brisera vilken sekund som helst. Tog en promenad idag och hade svårt att hålla honom. Energi är bara förnamnet :)

En arbetsdag till sen har jag helg och ikväll kommer Andreas hem och är hemma en vecka. Mamma fyller år imorgon och syster ska hämta hem valp om några veckor. Rolig tid!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0