Hurtig.

Igår var jag ute och sprang 3 km. På slutet fick jag ont i ett knä och en fotled så därför valde jag ett annat underlag idag. Igår, grus och asfalt. Idag, skogen. Alltså sand och jord. Hann lite längre innan jag fick ont iaf ;) Jag antar att jag bara är otränad. Då brukar leder och annat säga ifrån lite i början innan man är igång. Iaf när man är "gammal" hehe. Sprang lite långsammare idag än igår men så är det också väldigt kuperat här i skogarna. Blev iaf 4,5 km med någon sekunds paus för att dokumentera det hela. Annars kan man ju inte skryta om det. Om nu min km- tid är något att skryta om haha. Man måste ju börja nånstans och jag vägrar ta ut mig och tappa lusten. Jag springer mig trött ändå och det är skönt att känna att det är lätt nu i början.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0