Tant.

Jag behöver mina stödstrumpr nu känner jag. Jag är ingen komplett tant annars.
 
Jag tycker nämligen att kan man inte skillnaden på DE och DEM så kan man skriva DOM. Stör. Ihjäl. Mig.
Andra tantåsikter (eller helt enkelt tjurskalle) jag tagit till mig är:
* Jag avskyr snorungar som bränner däck och kastar ölburkar omkring sig.
* Jag gillar inte för hög musik. Blir alldeles snurrig. Ska vara Girls just wanna have fun isf.
* Jag är vän av ordning och anser att man ska beté sig som folk, oavsett situation. 
* Jag är säker på att alla som har armarna fulla i tatueringar är kriminella (ja, jag har en drös egna tatueringar) (nej jag är inte kriminell) (ja, jag drar alla över en KAM (inte kant)). 
* Jag är en tidsnazi utan dess like och blir asförbannad på folk som inte håller tiden. Jag är själv väldigt sällan försenad.
* Jag håller extra hårt i plånboken om jag möter någon "luv-unge". 
* Jag hatar lukten av cigarett och dricker inte vin för att det är gott till maten osv. Dricker det inte överhuvudtaget faktiskt (fast många tanter luktar ju massor av rök och pimlar vin som satan nu när jag tänker efter). 
* Jag kör ännu saktare om någon ligger nära bakom när jag kör bil.
* Jag har ingen som helst empati för folk som är bakis, kör ihjäl sig på fyllan osv. Man får skylla sig själv enligt min mening.
* Jag är virrig och glömsk.  
 
Finns säkert fler saker om jag tänker efter noga.
Hur som helst så vill jag ha mina strumpor. Tant eller inte.
 
 
Har tagit en promenad med Helge på 45 min idag. Vill inte gå med honom längre än. Måste börja försiktigt. Tog transporten till mamma och pappa idag igen men idag backade jag nedför backen istället så kunde jag köra rakt upp sen, då var det inga problem. Helge var spänd men hoppade aldrig till för något. Han behöver se lite annat än omgivningarna kring stallet. 
 
 
Annars har det inte hänt så mycket. Lagar mat, har diskat lite. Fantastiskt givande. 
 
 
Nu är det stövelväder delux. Jag behöver nya =(
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0