Supersöndag.

Idag har jag jobbat. Det var någon order som fick lov att gå på måndag så vi var ett gäng som fick rycka in. Känns bra att vara en av dom som kan rädda företagets heder hehe. En viktig kund som vill ha sina grejer i tid. Klart de ska få det. Fick ändå sova till 8 och jobbade bara 3 timmar.

När jag kom hem väntade lunchen på bordet som älskling svängt ihop. Bacon, stekt potatis och ägg. En riktig "kylrensning", men gott!

Somnade i soffan en sväng sen åkte jag och fixade stallet. Tog båda hästarna på promenad hemmåt och hämtade upp Andreas och så red jag Helge tillbaka medan han gick med Grande. Sjukt mysigt i vårvädret (vad underbart det känns att skriva vårvädret!).













Nu har vi ätit tacos och ska bara ta det lugnt. Härlig söndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0