Recension.

Tänkte göra en liten recension på ps of Sweden-tränset flat out revolution.
Har ju bara testat det en gång men jag märkte faktiskt skillnad. Helge var lätt och fin i munnen och frustande direkt vi gick av gården (trots att han var spänd igår). Han var inte alls lika stretig som han varit de senaste dagarna och verkade trivas bra på det.
Nackstycket var rejält brett och mjukt. Nosgrimman var inte lika mjuk och inte sidostyckena heller men det dög. Tyglarna testade jag inte för jag ville ha samma känsla i handen som jag brukar men det är tunna gummityglar.
Det är inte det snyggaste tränset men det är oväsentligt när funktionen är viktigast. Storlek full var bra på Helge och det fanns flera hål till man kunde länga om hästen har större huvud.
Ska köpa ett så fort jag har råd.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0