En löjlig lista.

När vaknade du imorse?

När klockan ringde 06,30.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?

Skjut mig. Men efter jag har tagit ut hästarna.

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?

Ringde till mamma och pappa för att höra hur mamma mådde.

Vilket humör är du på?

Det är sol, då är man glad!

Har du ont någonstans?

På en punkt i ryggen.

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?

Popcorn är jag sugen på.

Hur mycket var din senaste lön på?

19 000:- nånting.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?

Kommer jag faktiskt inte ihåg. Vet inte ens vart det är just nu om jag ska vara ärlig.

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?

Nånsin? Ingen aning. Men idag så var det väl google, starsidan. 

Vad ska du göra idag och ikväll?

Snart åka till stallet och rida ikväll laga lite mat och kanske plugga.

Varför ska man läsa din blogg?

För sitt eget bästa. 

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?

Kommer inte ihåg.

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?

Hur fin jag är i mina långkalsonger kanske?

När fotade något senast, och vad?

Idag. En tävlingsskjorta jag ska sälja.

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?

Jag måste faktiskt köpa popcorn.

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?

Soffbordet.

Vad borde du göra idag?

Plugga. Har redan pluggat ett tag men borde göra mer. 

Vad ska du ha på dig idag?

Snart ridbyxor och Kingslandjackan som jag nästan glömt att jag har. 

 

 
Den är lite... "snygg för många år sedan" men jag gillar den fortfarande. Varm och go för en fryslort som jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0