Trimmat pensionär.

Red Grande på ängen idag igen. Gick helt okej. Helge är mer vild än tam och ska tas itu med imorgon. Tar nog en promenad nu när han vilat ett par dagar. Få ur den absolut värsta överskottsenergin, även om han fortfarande kommer vara överpigg.

Har mailat på lite täcken och jag hoppas jag kan köpa några begagnade så jag slipper lägga ut en förmögenhet på nya. Det ska dock vara kvalitetstäcken ändå.

Löning imorgon och då ska jag betala av en kredit som har hängt efter mig över ett år (köp av dyr dressyrsadel). Kommer bli en befrielse! All hail semesterersättningen! Sen blir det inga fler köp på kredit. Spara och köpa när jag har råd. Möjligen med undantag för sadel för det är ju såpass viktigt och dyrt. Tror dock inte att jag behöver köpa någon ny än på länge.

Onödigt vetande :)


Här är en bild från idag.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0