Söndag.



Härlig bild va? Våra vägar i skogen är verkligen underbara. Vi är väldigt bortskämda :)
Passet på Helge idag gick bra i början. Han travade på lugnt och fint men blev stressad över något och ville bara springa iväg från jobbet då. Fick ta en omväg hem och få ordning på honom innan jag gav mig. I ett sånt läge hade jag gärna tagit hjälp av ett böjt spår men inte än. Vi fortsätter på rakt någon månad till först. Avslutade med några steg där jag hade honom där jag ville och så skrittade vi hem. Han har sina dagar när han är så himla lättstressad och då är det inte mycket man kan göra förutom att vara lugn och inte göra någon grej av det.


Tada! Här har vi Sofies lilla valp Krut. Så fantastiskt söt och tokig. Älskar honom redan. Jackson är måttligt imponerad men sköter sig fint. Vi får inte glömma att även J är världens bästa även om han är några år äldre och har kommit förbi valp-stadiet. Mysigt med två jättefina hundar i familjen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0