Nytt träns.

Hästarna ska få ett sånt här om någon vecka. En kompis säljer sitt jättebilligt till mig då hon ska sälja sin häst och inte behöver det längre. Kan nog passa den känsliga spänd-överallt-hela-tiden-hästen Helge =) Han har platta på sitt dressyrträns och ludd på hopptränset men det här blir nog ett bra komplement där hela nacken är fri från tryck. Ska bli spännande att testa. Både på honom och Grande. 
 
Dyon - The Difference.
 
 
Jag ska förstås ha nosrem. Det är så FRUKTANSVÄRT fult att ha nosgrimma med "öglan" tom. Då kan man väl ta bort öglan istället. Jag har flera nosgrimmor att byta mellan om man inte vill ha remmen längst ner. 
Ytligheter - ja,  men ändock något jag stör mig på =)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0