Aj!






Ligger i soffan och stirrar in i väggen (måste fästa de där sladdarna snart). Har aldrig haft något i närheten sån träningsvärk som jag har nu. Kommer förmodligen inte upp ur soffan innan måndag. Har gått en mil idag (tor stallet=4km plus nästan 7 km med hästarna) för att jag trodde att det värsta skulle försvinna. Well, nope! Det blir bara värre. Men det ska väl kännas när man tog i så igår :) Jag är glad att både knän och mitt lår som krånglat höll igår, det borde betyda att jag kommit igång lite och benen har vant sig. Jag hade alltså rätt ang att det inte var någon skada utan bara lite ovant för stunden. Det känns riktigt bra, hade varit så sjukt tråkigt om onda knän hade varit bestående, då det finns i släkten.

Ska ta och beställa en lyftkran nu om jag ska ta mig upp härifrån :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0