Semester-längtan.

Här händer det inte mycket. Inte med skrivandet iaf.
Har varit sjuk och det är ju så varmt att man knappt kan vara inomhus överhuvudtaget. Hästarna har gått promenader och så håller vi på med ett "litet" projekt som jag måste försöka hjälpa till med också. Några kvällsdopp har också hunnits (ett måste för att kunna sova) med men annars har jag tagit det lugnt och sovit så mycket jag har kunnat på mornarna. Fick migrän igen i söndags och då fick det vara nog. Ringde sjukhuset igår och ska få komma dit och kolla vad det kan bero på. 3 ggr på en månad känns omänskligt mycket när man blir så himla dålig.
Nu längtar jag tills 4 till arbetsdagar är över samt att projektet blir klart. Då kan jag slappna av för ett tag. Ja, om höet kommer in imorgon utan att ha blivit regnat i det vill säga. So far so good.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0