Tortyr.

Jobbade igår. Den ångesten och tortyyyren. Usch. Det är INTE kul att jobba kvällsskiftet alltså. Hade jag inte tjänat så mycket bättre hade jag gått ner på dagtid pronto!
Nu söker de mer folk till mitt skift btw. Så om ni är sugna nu när jag gjort så bra reklam så sök vet ja. Fast ni måste förstås ha teknikutbildning, kunna sköta robotar, ha kunskap om olika plastmaterial osv. Piece of cake. 
 
Åkte på att jobba imorgon med. JAG. VILL. INTE. Inte alls, men jag lär väl. 
 
Har varit till stallet och släppt ut hästarna samt mockat. Fixar resten sen då jag ändå ska dit och motionera båda hästarna. Innan dess ska jag räkna matte. Behöver komma igång igen och nu har jag planer som jag faktiskt tror jag kommer genomföra ang min framtid och utbildning. Så det gäller att inte slöa med pluggandet. 
 
 
 
Helge och en blivande karriärskvinna? Det får vi hoppas. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0