Till IKEA och tillbaks.

Vad effektiva vi har varit idag, jag och my maen. Gick upp skittidigt och tog ut hästarna och fixade stallet sen brände vi vidare till Borlänge och IKEA. Vi fick med oss precis det vi ville ha (inkl mat, IKEAs mat är ju jättebra!) och sen åkte vi hem igen. Snabbt och effektivt. 
 
Tog en promenad med hästarna i mörket och Helge tyckte det var lämpligt att vara jääääääättepigg och dryg OCH rädd samtidigt. En gång hoppade han åt sidan och Grande åt andra hållet medan jag höll i båda hästarna i mitten nånstans. Mina armar tenderar att bli längre varje gång jag har med mina hästar att göra. But I lööööööv them anyway. My pressiosssezz. 
 
Sen dess har vi skruvat och skruvat och grejat här hemma. Vi köpte en köksö och en media-möbel eller vad man ska kalla det. Tv-bänk, typ. Och lite smågrejer såklart, as always på Ajkia.
 
Imorgon ska jag titta på Louise Haaga-träning i Orsa, motionera hästarna sen lär vi väl skruva vidare och få klart här hemma. Bildbevis kommer! 
 
 
 
Gullungarna <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0