Snö.

Nu har det snöat oavbrutet i två dygn. Det är mysigt med snö men det blir MYCKET jobbigare för mig att gå med hästarna =) Det är väl bra å andra sidan. Igår gick jag bara en kortis med dem så idag får det bli lite längre. 
 
Har suttit och mailat iväg alla journalkopior till Nino nu så han får läsa igenom allt innan besöket där. Bra om han vet vad det handlar om redan innan man kommer. 
 
Lagar lite mat nu och ska förbi stallet innan jag åker och jobbar. Blää, kvällsskiftet alltså. Ångest delux. Ska skaffa mig ett liv så småningom. Måste bara ta reda på vad jag ska göra först. Ändrar ju mig hela tiden! Det jag är inne på nu kräver extremt mycket av mig. Massor av plugg för att ens kunna söka. Vi får se. Igen =)
 
 
Snart börjar solen värma och våren är inte långt borta. Härligt =)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0