Nytt år.

Jaha då var det 2014. Nytt år med nya möjligheter. Börja träna, äta nyttigare och gud vet vad. Jag började med att ligga i sängen till 12 och äta godis till frukost =)
Nä, men jag ska göra ett försök till att äta nyttigare nu efter jul och nyår. Inte för att det är nytt år utan för att jag inte mår bra av allt salt och socker. Det är lätt att jag strör liiiite för mycket salt på maten och de behöver jag vänja mig av med. Det är väl typ mitt enda såkallade nyårslöfte. Äta bättre. 
 
Vet inte ännu vad det här året kommer att erbjuda. Jag ska iaf fortsätta plugga min matte, jobba vidare på mitt jobb och förhoppningsvis få en fet löneförhöjning, hehe. Det är troligen dags för ett nytt schema iaf. 
Vi ska göra om lite i lägenheten och förhoppningsvis kommer det underlätta att hålla ordning. 
Hästarna ska hållas igång på i den form det är möjligt men jag hoppas självklart av hela mitt hjärta att Helge blir ridbar igen och att Grande också håller sig fräsch. 
 
Jag tar det som det kommer faktiskt. Jag tror inte man måste uträtta några stordåd bara för att det är nytt år, det får bli som det blir. 
 
Nyårsaftonen igår var trevlig med galet god mat med tjejerna och en del respektive plus ett barn =)
Tjälknöl av älg med hasselbackspotatis och jättegod efterrätt. Lyxigt gott! Vi såg lite fyrverkerier vid tolvslaget och till min glädje var det många som valt att släppa upp lyktor istället för raketer. Vi spelade lite spel efteråt och var hemma runt 02.
 
Idag hade vi som sagt sovmorgon och sen gick jag en timme i skogen med hästarna. Det var lite is här och där men annars mjuk, härlig sand! Hästarna var pigga och Helge verkade tycka det var superkul att gå i skogen. 
 
Nu ska jag städa garderoberna, iaf börja, det är ett stort projekt kan jag lova.
 
 
 
 
 
 
 
Ser fram emot ett nytt år med er <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0