Årets första lördag.



Aldrig förr har det gått så dåligt att jobba som idag. Klart det är så när man är själv liksom. 3 av 5 maskiner krånglade, läs funkade inte alls och jag var måttligt glad (rasande). Med lite telefonsupport lyckades jag få igång en och med lite våld och värmepistol fick jag skaplig ordning på en till. Skönt att vi ska bli fler som jobbar helg framöver så jag slipper klara mig själv hela tiden. Som den tjej jag är vill jag ju helst låtsas vara hjälplös så nån annan (förslagsvis närmsta manliga kollega) tar över och löser problemet. Det är lite så jag jobbar. Även hemma. 😁

Nu är jag på after-ski och ser A och C trubadura. Roligt att se dem utan hela bandet. Sen ska vi hem och byta om till bastu-kläder, aka handduk och så åker vi på fest. Nej, vi åker och bastar. Såklart.
Om vi tar oss dit förstås. Skoja, den isiga, ödsliga skogsväg finns inte som inte min bil tar sig fram på.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0