Thjusdej.

Jag. Är. Trött!
Jävla Paradise Hotel. Det "tvingar" mig att vara uppe till 23 på kvällarna när klockan ringer 04,40. Dum idé. Tur att det är slut snart så jag kan lägga mig i tid. Egentligen är programmet superdåligt och vidrigt men jag måste ändå kolla. Den där Jeppe måste vara den hemskaste människa som nånsin walked the earth. Usch. Hoppas inte han beter sig sådär i verkliga livet. 
 
Efter jobbet åkte jag och Helge hem till mamma och pappa och tog en promenad därifrån. Skönt med lite miljöombyte, det kan Helge behöva. Det går ju inte att göra honom trött fysiskt så lite träning för skallen är på sin plats. Han gick och tittade på allt men gick ändå fram. Vi gick ca en timme och det var bra motion för mig med då han går så förbannat fort =) 
Skönt att ha en så otroligt lättlastad häst så man kan åka iväg själv såhär. När jag köpte honom var han allt annat än lättlastad så det känns skönt att han fått förtroende för mig och går direkt in i transporten med mig kvar utanför. 
 
Jag lär väl se det där förbaskade PH ikväll med sen är det sovdags! Somnar nog här i soffan när som helst innan dock.....
 
 
Trött i mössan.
 
Fick just höra att syster och Ida är framme i Phuket nu. Skönt att höra =) 
/Avis
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0