Lill-lördag.

Onsdag och halva veckan har gått. Tiden går fort, snart är det vår! 
 
Efter att ha fått den "lilla" räkningen igår så har jag lagt ut en hel del saker på annons. Back on track-täcke, mina tävlingskläder osv. Just nu används det inte och de pengarna behövs på andra ställen atm. 
Jag får bli en expert på att inte göra av med pengar nu. Jag har inte använt bilen på tre dagar, samåker, går från stallet (igår sprang jag hem faktiskt, men glömde skriva det på facebook så då har det inte hänt, det har nämnda sociala medie lärt mig) köper inget och försöker sälja bort lite "onödigt". Jag kanske ska söka jobb på något tv-program där jag kan ge folk spartips. HA! Nej, jag kan inte spara, jag vet inte hur man gör. Skulle nog vara den sämsta spartipsaren evvah!
 
Hästarna har jag promenerat med idag i 20 min. Helge får inte gå längre än så just nu. Han var piiiiiiigg och Grande ville inte alls gå lika fort som honom. Jag får alltid gå lite snett med dem. Fram med ena armen och bak med andra.
 
Nu ska jag vara duktig och diska, tvätta och plugga. Helst samtidigt så det inte tar så lång tid. Fast tvättmaskinen måste man ju inte stå och glo på förstås. 
Lite senare skulle mamsen komma förbi med mat och tidigare leverade pappa lite chocklad till mig <3
 
 
Jag vill gå till frisööööören! Booom, bortprioriterat. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0