Bilen min.

Min bil ser ut som fan men det gör inget. Det är liksom ingen idé att tvätta den nu, den är lika smutsig efter tio min ändå. När vägarna är sopade och torra då ska pärlan få bli ren och blänkande. Tills jag bestämmer mig för att testa den på någon rolig skogsväg och så är den skitig ett år till hehe.
Bränslefilter och spindelled h.f ska också bytas. Har en massa hemma-skruvar-kontakter så det kommer inte bli så dyrt har jag bestämt. Alla måste ju sitta hemma och vänta på att få skruva med en så tuff bil som min, aka gubb-bilen. Den är inte väldigt snabb men den har V6:a och 2,5 l motor så stark är den åtminstone. Ska man köra häst är det ju det som räknas!


Skitig men bra. Sukin. Min lilla Japsare :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0