Önskelista.

Det är lite av en tradition att skriva en önskelista inför jul varje år, trots att jag faktiskt fyller 30 (!) om 8 månader.
 
Några önskningar: 
 
*Bruna dressyrskydd från Catago i storlek full. De finns på bl a Tradera för ca 599:-
*Presentkort. Jag GILLAR verkligen presentkort. Många gör inte det för de vill ha något genomtänkt osv men jag tycker om att bestämma själv =P Iaf så skulle jag tycka om presentkort från t ex Norells, Lindex, på någon skoaffär eller på tatuering kanske. 
 
*Mest av allt vill jag ha frisk och glad familj och hästar. 
 
Det är typ det =)  
Jag är nöjd om jag kan betala alla mina räkningar, kanske träna dressyr och äta ute någon gång i månaden. Behöver egentligen inte mer än så, om ens det. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0