Nästan klar!

Jag tror det knappt själv men jag är klar med alla julklappar! Utom en.... En liten rackare har jag kvar men vet inte ens vem jag ska köpa den till än (vi har någon form av julklappsspel med släkten varje jul) så den avvaktar jag med. Det vore ju dumt om moster får en slips eller någon manlig kusin får presentkort på Makeupstore etc. 
 
Har varit ledig idag så jag hade gott om tid i stallet. Vid lunch åkte jag och Helge till Orsa och jag red ett lätt pass i hoppsadeln. Dressyrsadeln är i Uppsala och ska vidare till Sthlm på koll hos Sadelmagasinet till helgen. Helge var positiv och kändes fräsch. Therese fick hoppa upp en sväng på honom också så jag fick se honom från marken. Det är roligt att se någon annan rida ens häst ibland, och nyttigt. Hon tyckte inte alls han kändes så som jag upplever honom ibland så det var bra. Hon är en duktig ryttare så det var skönt att höra att han kändes fin. 
 
När jag var klar med Helge halvklippte jag en söt lurventuss till islänning sen åkte vi hemåt igen. 
 
Måste slå ett slag för min transport alltså. LOVE IT! Den går så jäkla bra bakom bilen och jag tycker fortfarande att den är den finaste transporten som finns =P 
 
 
För oss är den perfekt! Den är så bred så den är liiite läskig när man möter lastbilar, det är väl enda minuset. 
 
Hälsade på moster i hennes nya hus igår och GUD vad fint hon får det. Jag vill också äga mitt boende, gärna ett hus som man kan inreda och greja med hur man vill. Har iaf adventpysslat lite här hemma så det är ganska mysigt här med. Hästgården kommer sen =) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0