Trav och trettio.

Har haft en perfekt påsk.
Fint väder, umgåts med familjen, pojkvän och vänner till familjen, ridit några bra pass både själv och med sällskap, solat nosen, varit på 30-årsfest, motionerat och pluggat. 
 
I förrgår red jag och Martina hem till mamma och pappa och tiggde lite vätska och godis =) Blev ganska lugnt för hästarna och Helge höll sig lugn och fin. 
Igår red jag dressyr och det kändes riktigt bra! Helges trav är så vägvinnande och härlig när man får till det. Önskar ni alla fick känna den känslan.
  
 
 
Idag har jag ju gått med dem i skogen och imorgon kommer Martina och rider med mig igen. 
 
Var på Emmas 30-årsfest tidigare och åt alldeles för mycket god mat. Trevligt att träffa lite folk. Sen var det dock dags att kvälla hästarna så då åkte vi hemåt och tog en tidig kväll. Kan vara skönt imorgon när klockan ringer om inte annat.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0