Måndag, fast tisdag.

Klockan var 06,55 när jag trampade iväg mot stallet på min vit-blå kärring-honda i morse. I regnet. Det var sånt där tätt och tunt regn som man knappt blir blöt av dock. 
Gick 45 min i skogen med hästarna, fixade stallet och cyklade hem igen. 
 
Sitter i soffan och fryser så jag nästan skakar. Tänk om man hade fjärrvärme så man kunde duscha LÄNGE och bli genomvarm. Vi har varmvattenberedare och visst kan man duscha ett bra tag, men när man är frussen är det skönt att duscha tills man ser ut som ett russin. 
 
Ska försöka få något gjort i matteboken och äta lunch innan det är dags för kvällsjobb. Skönt att bara jobba tre dagar den här veckan! 
 
 
 
Mina fina djur <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0