Fortsätter utforska.

Och då är det veterinäryrket jag menar. 
Om ca två veckor ska jag vara med Nino på kliniken i Borlänge och så ska jag vara med distriktsveterinärerna någon dag till. Får se om jag kanske kan hänga med Ingela och Björn i Rättvik också. Ju fler ställen man besöker desto bättre. Kanske rentav ska hälsa på syster och vara på Ultuna, vem vet. Det vore intressant om något! Jag är ju ledig måndagar och fredagar då och då så helt omöjligt vore det nog inte =) 
 
Apropå detta så har jag pluggat klart matten för idag och känner mig skapligt redo för provet imorgon. Lite nervös dock, men det ska man väl vara. Sen ska det råpluggas inför nationella. Råplugga i min mening är typ plugga en timme två dagar i rad eller nåt. Är inget fan av att plugga. Känns som jag valt ett bra ev framtida yrke då right? 
 
 
Jag har många duktiga (superduperöverduktiga) veterinärer att tacka för min ståtliga Herr Grå bla.


Kommentarer
Sis

Komsi komsi!! :-)

2014-04-14 @ 22:41:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0