Strejk.

Strejk sa jag!
Alltså det jag har kommit till i matten nu, det är galet svårt att förstå ett enda dyft av! JAG. KAN. INTE.
Därför strejkar jag idag. Punkt.
Det svänger så enormt mycket det här. Ena stunden känns det hur enkelt som helst, och nästa: Say what?!
Är inne på kordinater osv nu. Kan rita ut punkter på x- och y-axeln såklart, det är ju skitlätt när man vet vad punkterna är, det är det som kommer sen som är massa goja. 
 X=20+3-20%&%(%23254546)=Y*82r-7866(-34-0) = 12 Rita ut punkten 535,8....typ. 
 
Har en i övrigt ganska kass dag så jag ger mig själv tillåtelse att strunta i matten idag. Har iaf gjort 45 min innan jag körde fast. Tillåter även mig själv att äta mina hembakta scones med smör och ost och titta på Gunilla Persson och co i Hollywood-fruar. 
Den är jobbig den där känslan jag har nu.
Den där känslan när man har så mycket att göra att det bara slår slint i skallen och man vet inte vart man ska börja.
Jag måste egentligen gå på mattelektionerna, för jag behöver det, men man kan inte pga jobbet som jag dessutom måste jobba över på samt ta hand om hästarna (men det vill jag ju, det är min fristad), helst äta och hålla hemmet i någorlunda skick också. Tiden räcker inte till riktigt. 
Det hade varit en lättnad om Andreas var hemma så vi kunde stötta varandra i pluggandet men nu är det inte så. Bara att acceptera och kämpa sig igenom det ändå. Slå huvudet i bordet, skrika fula ord och hata allt mellanåt bara. Simple as that.
 
 
 
Pluggisar.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0