Kiropraktorbesök.

Ja nu är två av tre saker kollade. Jag och Helge, bilen kvar.
Både jag och Helge hade lite småfel.

Helge var förskjuten i bäckenet så jag hoppas det var därför han har känts konstig. Li trodde iaf det kunde vara så. Han var så duktig, det är inte lätt för en häst med shivering att lyfta och sträcka på benen osv men Li tyckte han var lättare än andra shiveringhästar hon besökt plus att han var en välmusklad sådan. Inte som vanliga hästar förstås.

Nu ska han ta det lugnt ett par dagar så får jag se hur han känns sen. Känns han fortfarande konstig får det bli klinik.

Är hemma och ska slänga i mig lite mat nu innan jag ska tillbaka till stallet för att ta in hästarna som ska skos, sen iväg till jobbet.

Dagens motion blev en promenad med hästarna i morse.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0