En vanlig torsdag.

Jag känner mig ganska tillfreds idag. Jag har ridit ut i skogen på en jättepigg Grande som gjorde luftsprång, jobbade på jättefint och bara var överlycklig med öronen framåt oavbrutet. Då blir jag också glad. Älskade häst!
Att hösten är här gjorde också sitt, på ett positivt sätt. Jag älskar att rida på hösten, det är så perfekt.
Inte så mkt flygfän, mjukt i marken, inte för varmt eller för kallt, alla fina färger i naturen, frisk luft. Bästa tiden med hästar helt klart. 
Ett minus är dock det här med täcken. Imorse var det 3 grader - på eftermiddagen ca 15. Helge fick ett fodrat regntäcke faktiskt plus ganska mycket hö, han får hellre bli lite för varm på eftermiddagen (fast det var han inte) än att frysa på morgonen.
Han fick för övrigt vila idag. Små korta viloperioder lite då och då så hans muskler hinner vila upp sig efter lite hårdare pass. 
 
 
 
 
Matlådan är klar, jag har duschat och det är bara att hoppa i säng när klockan slår 22. La mig i skaplig tid igår och det märks verkligen på morgonen. 
Fredag imorgon! Ska ut och rida intervaller på Helge sen kommer A hem <3
 
 
 


Kommentarer
Anna

Va ju nästan pinsamt och kolla på hennes film. De är som du säger, hon vet ju inte vad hon pratar uti!

2013-09-19 @ 22:24:25
jag

Hade mer än gärna sett att du gjorde träningsvideos, då du rider väldigt bra och du kan din sak.

2013-09-20 @ 22:49:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0